obchodné podmienky
Mgr. Kristína Balíková, IČO : 54414156, so sídlom: Vihorlatská 7048/14, 08001 Prešov (ďalej len “Lektorka”) zapísaná v Živnostenskom registri 750-60508 poskytuje čo najkvalitnejšie služby v oblasti jazykového vzdelávania, pričom tieto podmienky upravujú zmluvný vzťah medzi Lektorkou a študentom jazykových kurzov (ďalej len “Študent”) a sú pre zúčastnené strany záväzné.
I. Prihlásenie
Zmluvný vzťah medzi Lektorkou a Študentom vzniká na základe registračnej prihlášky e-mailom a jej potvrdenia zo strany Lektorky (e-mailom). Prihlásenie do kurzu je záväzné. Odstúpenie od zmluvy je upravené v bode III. (Storno podmienky) týchto obchodných podmienok.
II. Platba
1. Ceny kurzov zahŕňajú jazykovú výučbu v rozsahu kurzu a online študijné materiály, s ktorými sa pracuje na vyučovacích hodinách.
2. Cena je splatná do 14 dní od uzavretia zmluvy (od dátumu vystavenia faktúry), pokiaľ nie je uvedené inak, záväzok zákazníka uhradiť cenu za produkt či službu je splnený okamihom pripísania príslušnej čiastky na účet Lektorky.
3. Kurzovné je možné uhradiť bankovým prevodom na účet Lektorky. Číslo účtu Lektorky je SK35 1100 0000 0029 4912 2011, variabilný symbol je číslo faktúry.
4. Zmluvná sankcia za omeškanie: Ak sa dostane študent pri plnení záväzkov z objednávkydo omeškania, Lektorka si môže uplatňovať zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z dlžnej čiastky za
každý začatý deň omeškania.
5. Predplatené individuálne lekcie je potrebné vyčerpať podľa typu balíčka:
– do 2 mesiacov predplatné na 5 lekcií
– do 4 mesiacov predplatné na 10 lekcií
6. Predplatený balíček na MENTORING funguje na mesačnej báze a je možné ho prerušiť maximálne v dĺžke 2 týždňe vrámci jedného mesiaca.
III. Storno podmienky
1. Študent môže dohodnutý termín lekcie zrušiť, avšak je povinný túto skutočnosť oznámiť aspoň 24 hodín pred konaním lekcie prostredníctvom sms správy, správy na whatsappe či Instagrame alebo e-mailom. V opačnom prípade bude lekcia účtovaná v plnej sume.
2. V prípade, že sa študent ospravedlní viac ako 24 hodín pred lekciou, má dve možnosti, ako si lekciu nahradiť.
a) V prípade iných voľných termínov zo strany Lektorky je možné lekciu nahradiť v inom termíne
b) Druhá možnosť je tzv. e-lekcia, kedy budú študentovi zaslané materiály k samoštúdiu, vrátane zadaných úloh, ktoré následne lektor opraví, spripomienkuje a pomocou dištančnej výuky bude lekcia považovaná za odučenú.
3. Pokiaľ sa študent, bez predchádzajúceho informovania Lektorky, nedostaví na výuku do 15 minút od dohodnutého termínu začiatku lekcie, lekcia automaticky prepadá a je považovaná za odučenú bez možnosti jej nahradenia.
4. V prípade choroby či dovolenky je možnosť individuálnej dohody – prerušenie kurzu, náhradný termín a pod.
5. Zakúpené lekcie sú neprenášateľné a nevratné. Platnosť každého zakúpeného balíčka je uvedená v cenníku na stránke www.povedzoui.sk
6. Predplatené individuálne lekcie je potrebné vyčerpať do 6 mesiacov od úhrady. Po uplynutí 6 mesiacov od úhrady zostatkové lekcie automaticky prepadajú a zaniká tiež nárok na vrátenie platby za nevyčerpanú časť predplateného balíčka.
7. Predplatený balíček na MENTORING je potrebné vyčerpať najneskôr po uplynutí 2 mesiacov. Po uplynutí 2 mesiacov od úhrady nedokončené týždne automaticky prepadajú a zaniká tiež nárok na vrátenie platby za nevyčerpanú časť predplateného balíčka.
IV. Zmeny obchodných podmienok
Akékoľvek zmeny v týchto obchodných podmienkach budú realizované v písomnej forme so súhlasom oboch zúčastnených strán.
V. Práva duševného vlastníctva
Študent výslovne berie na vedomie, že akékoľvek materiály poskytnuté mu zo strany Lektorky sú predmetom práv duševného vlastníctva. Za týmto účelom sa Študent výslovne zaväzuje zdržať sa akéhokoľvek konania, ktorým by bez predchádzajúceho súhlasu oprávnenej osoby zasiahol do týchto práv, a to najmä vyhotovením rozmnožením (kópii) materiálov.
VI. Ochrana osobných údajov
1. Lektorka prehlasuje, že všetky Študentom poskytnuté údaje budú zhromažďované a spracované výlučne na účely súvisiace s poskytovaním služieb Lektorky (kurzy francúzštiny), na marketingové účely Lektorky a archívne a účtovné účely, ktorá sa zaväzuje nakladať s nimi v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon o ochrane osobných údajov“) a Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov – ďalej len „Nariadenie“) a zákona č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o el. komunikáciách“).
2. Študent podaním prihlášky prehlasuje, že v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov súhlasí so spracovaním všetkých svojich osobných údajov uvedených v prihláške. Tento súhlas udeľuje na dobu trvania takéhoto zmluvného vzťahu a do doby 2 rokov od jeho ukončenia.
Tieto obchodné podmienky sú platné od 1.1.2023.